آیا هنوز بهتر است که خودمان کامپیوترمان را سر هم کنیم؟


خب، بگذارید اینگونه بگوییم که اگر شما هنوز به یک کامپیوتر دسکتاپ نیاز دارید و مایل هستید خودتان آن را سر هم کنید، توجه به چند نکته ضروری است. اول اینکه همیشه به خاطر داشته باشید که شرکت ها قطعات را به صورت عمده خریداری می کنند و احتمالا آنها را با قیمت بهتری می توانند کنار هم بگذارند. اگر شما یک کاربر معمول کامپیوتر هستید که آن را برای استفاده های عادی روزمره می خواهید، چندان به صرفه نیست که خودتان آن را سر هم کنید.
 
اما زمانی است که شما به دنبال یک چیز قدرتمند تر از حد معمول باشید، داستان فرق می کند. شاید شما یک سیستم فوق قوی برای بازی کامپیوتری می خواهید که لازم است سریع ترین گرافیک و CPU موجود در بازار را داشته باشد. یا اینکه می خواهید هر یک از قطعات درونی کامپیوترتان ساخت شرکت خاص باشند. 
 
ساخت کامپیوتر توسط خودتان به شما آزادی عمل بسیار بیشتری در ترکیب قطعات مورد نظر می دهد. اما این کار هنوز هنگامی ارزشمند و قابل قبول است که یک گیمر یا کاربر حرفه ای باشید. در غیر این صورت برای کاربران معمولی و گیمرهای عادی چندان ارزش افزوده ای ندارد که بخواهند چنین هزینه و صرف وقتی را متحمل شوند.
 
شاید در یک کلام بتوان گفت: تنها صرفه انجام این کار، در لذت انجامش توسط خود شما است. نظر شما در این خصوص چیست؟
 
 
نارنجی


آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: